Titta va fint!

Lenin har skrivit ett helt inlägg om mig och K, eller kanske mest om lill*n i magen. Såklart att jag snor det rakt av och kopierar in det här! Om ni vill läsa det på hennes blogg klickar ni HÄR.


SNART FÅR VI TRÄFFA EN HELT NY LITEN EN!

Jag kollade in Sofies blogg nyss, hon har en sån där grej som räknar ner hur många dagar det är till beräknad födelse....10 dagar kvar...10 dagar!!! herrejösses! För mej är 10 dagar ingenting, för henne och K antar jag att det är en evighet...hoppas verkligen att du slipper gå över S!

Jag tycker verkligen det är riktigt roligt att ni ska ha en liten bäf tillsammans!  Ser riktigt fram emot att få det där sms:et att nu...NU är han/hon här!  och att allt gått bra såklart.
Är nästan lite avundsjuk på förlossningen också...är en sån obeskrivlig känsla att få upp den lilla varma kroppen på magen, se dom där små ögonen som försöker lokalisera en...en liten varelse, som man faktiskt har tillverkat (nästan) själv...som vuxit inuti en...helt otroligt egentligen!

Sitter här och vill försöka  skriva nåt lika fint som du skrev om mej alldeles innan Ida skulle födas...men jag vet inte hur, det finns i huvet, men kommer inte ner...
Det jag vet är iallafall att du och K kommer bli världens bästa föräldrar, och ni har så mycket kärlek mellan er att jag nästan blir lite avis..och det lilla knytet ni kommer ha hos er inom en snar framtid innebär ännu mer kärlek...shit...hur får ni plats med all love???

Nåja....det här inlägget påminde mej om att jag inte skrivit någon förlossningsberättelse med Ellie, å jag ska försöka plita ner den nån kväll...får se om jag minns allt??

Snart Sofie...har du din alldeles egna bäbis!



Nu är det bara att vänta och se hur det blir. Tack för inlägget sötLenin!


Kommentarer
Postat av: Lenin

nä men ojdå! ja varsego å ta :0) vilken ära!

2011-03-28 @ 19:23:30
Postat av: maria

Fint! Jag har de senaste veckorna oxå gått och fnulat på ett inlägg om dig, men det har liksom inte blivit av att skriva det och nu blir det aldrig av för jag vill ju inte härma Lena.. Men jag tänker på dig varje dag och längtar oxå efter sms! Gärna ett när ni åkt in oxå, så jag får gå och va nervös under tiden.. :)

2011-03-28 @ 22:47:29
Postat av: maria

Fint! Jag har de senaste veckorna oxå gått och fnulat på ett inlägg om dig, men det har liksom inte blivit av att skriva det och nu blir det aldrig av för jag vill ju inte härma Lena.. Men jag tänker på dig varje dag och längtar oxå efter sms! Gärna ett när ni åkt in oxå, så jag får gå och va nervös under tiden.. :)

2011-03-28 @ 23:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: