Svammel i solen

Idag har jag varit ute i solen hemma hos mamma och pappa. På schemat stod dikning av vatten! Nu jäklar ska våren hjälpas på traven! Så skönt med solsken! Längtar till snöslasket är borta!

I livet nu så rullar allt bara på. Känns som om det vore bäst om ungen kom ut nu så jag får se hur allt blir! Funderar rätt mycket på ditten och datten nu, känns som om de kommer bli så mycket nytt. Känns spännande nu faktiskt, men samtidigt känns det som en liten sorg att det aldrig mer kommer handla om bara mig.. Rätt egoistiskt kanske, men att inte längre kunna vara superspontan och hela tiden ta hänsyn till någon kommer vara något nytt. Hoppas ni förstår vad jag menar!

Imorn laddar jag för Gävle igen, denna gång med mamma, bra tidsfördriv! Sen är veckan snart slut. Barnmorska, hämta vagn, laga bil, köpa angelruta, angla och tjopp så var det vecka 39!


Kommentarer
Postat av: Em

du är banne mej överallt du sofie! myror i brallan? :P ingen lugn stund här inte.. hehe.. men det är bra, håller igång!

gissar att det är gäddknäcket som hägrar till helgen..



jag tror vi bloggläsare/jag förstår dej rätt :) jaa, det blir ju en stor förändring! från att vara själv, ha sig själv att sköta till att helt plötsligt är det en liten människa som kommer behöva dej och kräva allt det där.. men.. det är nog en underbar känsla och tid du har framför dig!

att bli/vara förälder, det är stort!



ta hand om dej å bulan!

2011-03-22 @ 18:39:28
Postat av: alftabo

Det blir alltså inge eriks och co img? :)

2011-03-22 @ 19:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: