Söndag igen!

Känns som om veckorna rullar på, nog för jag får lite panik när jag tittar i kalendern och den ser nästan tom ut. I veckan blir det iaf tvätt, husvisning, arbetsförmedlingen, födelsedagskalas och öppethus på Edsbyverken. Låter väl himla trevligt! Ska försöka kleta ihop lite bullar och kakor också till födelsedagskalaset!

Finns absolut inget alls att skriva om denna helg egentligen! Igår var det Gäddknäck och vi fick ingen fisk, var dessutom kallt så jag åkte hem till klockan 10 och sov en sväng i soffan. Har förutom att knäcka gäddor grinat en sisådär 100 gånger i helgen för de är så synd om mig av alla olika anledningar! T.ex att jag aldrig får en hund eller ett hus!

Kul att läsa alla kommentarer på förra inlägget om vad ni tror det ska bli! Jag drömmer inget om barn nu, bara om massa annat joll! Jag vet iaf att ungen inte är ute ännu, och att det känns som om det kan dröja! Nog för att jag är stel som Agda 82 nu, och höfterna värker ibland så hälften vore nog!

Kommentarer
Postat av: Lenin

klart du ska ha en hund, och ett hus å för den delen!

Meining med allt vettu...

jaja...svårt å tänka så när man är hormonstinn höggravid och nervös(?) inför the future kanske...men de här kommer bli såå bra! löver dä! tänk när ni kommit in i livet med bäbis, fått lite rutiner...då äre gött! pöss!

2011-03-27 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: