Middag hos mamma och fotbollsdomare

Idag fick jag brev från arbetsförmedlingen, de tycte jag skulle gå på en kurs för att bli fotbollsdomare. Humor tyckte jag! Informationsmötet var nu i slutet av mars, men jag tror jag skippar det som sagt.

Kom just hem från min mamma och pappa. Var dit igår och tiggde till oss en tacomiddag till idag. Gott var det! Hade bakat en kladdkaka med vitchoklad som jag hade med, och mamma hade bakat morotskaka och bananchokladkaka så det blev ett himla frossande. Nu sitter vi apmätta och försöker hålla oss vakna fram till Greys börjar kl 21.

Så lite hände det iaf på min oplanerade dag!

Imorn fixa frillan och faderskapsbekräftelse!


Kommentarer
Postat av: Fältsbacka

Haha, jag fick också fotbolls-brevet! =P Passar ju mig skitbra som är både bollrädd och väldigt ofokuserad på de matcher jag kikar på ;)

2011-03-16 @ 20:43:35
Postat av: maria

Oj, satt ni hela familjen vid bordet tillsammans? Jag känner inte igen dig.. ;)

2011-03-16 @ 21:30:13
Postat av: Surret svarar!

Ska vi inte bli fotbollsdomare vi då Fältsbacka! =)



Klart vi inte satt vid samma bord! Åt inte ens samtidigt! =P

2011-03-16 @ 22:58:33
Postat av: Anonym

Ja men kanske det! Samarbeta? Du står vid planen och kikar och jag står bakom läktaren och antecknar, så slipper jag vara så nära ;)

2011-03-16 @ 23:15:59
Postat av: Lenin

haha...tillome jag drog på smilbanden ;0P



Men måste du skriva om allt gött du äte...blev grymt sugen på tacos och kladdkaka!!!

2011-03-16 @ 23:46:31
Postat av: Lina

Haha näe det trodde jag inte att jag skulle göra när jag väntade Nathalie eftersom jag är typ känd för att vara ostädsam eller vad man ska kalla det, men vips oj oj allt skulle göras, rensas, organiseras osv. Och det har faktiskt hållt i sig och direkt jag blev gravid den här gången gick boandet igång, så rent och fint som det är här hemma har det nog aldrig vart ändå tycker jag inte att projekten tar slut hittar ständigt saker som är stökiga, hah! Jag ska också baka min sambo fyller år den 18 april och då ska det bakas och frysas in så man har när bebis har kommit och folk vill hälsa på! :)



Hur har din graviditet varit än så länge? :D Kram

2011-03-17 @ 12:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: