Lite målning, lite tacos och massa godis!

Svarta barn tossor i sl 18-19Jag gör verkligen inget vettigt nu för tiden känns det som!

Meeen idag for jag mot Bollnäs strax före klockan tio. Hann titta lite i affärerna och sprang över Tossor på Åhlens för halva reapriset! Såklart blev det ett impulsköp!

Sen hämtade jag Carron på jobbet och vi handlade målargrejer. Sedan for vi mot Uthuset och målade lite kabeltrummor och hyllor vita.

Efter allt detta så blev det hem och duscha, handla grejer till tacos, äta och sen plocka fram lösgodiset! Så nu sitter jag här och jäser! Trött är jag så det ekar i huvudet, så blir nog lite TV nu med Vem vet mest och sen Postkodmiljonären sen sängen!

Imorn ska jag upp 05:15,då blir det angling för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: