Inte alls söndag idag, men det känns som en sån!

Oj vad helgen försvunnit! Första gången på tremånader som jag inte fått ihop ett blogginlägg på två dagar tror jag!?

I lördags var det fullt upp med först en tur till Lenins loppis i Enviken, sen Lager 157 och sen en snabbis in i stan i Falun. Var riktigt drygt att gå ett tag i Falun, undra om det inte kan ha varit nå förvärksaktigt som smög sig på då? Jag och K stod och skrattade ensamma på en gata i Falun. Efter Falun blev de hem och äta och sen på fest i Bollnäs. Inte mycket festande för mig och K kanske, men kul att umgås med folk!

I söndags sov vi länge och det var så skönt! Sen åkte jag till Carrons Uthuset och sopa och greja lite, det börjar ta sig! Hoppas jag kan vara med på premiäröppningen! Dagen avslutades såklart i tvättstugan och det finns inget som slår att krypa ner i nybäddat!

I dag tänker jag inte ens klä på mig, inte lämna lägenheten, tänker grotta ner mig i soffan och dega tror jag! Låter väl som en plan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: