Förbereder oss för födelse(dagskalas)

Idag hann jag med en tur till Edsbyn med Carron, och en hårfärgning i Gäddvik!

Sedan kom K och hämtade mig och vi for mot Bollnäs och handlade. K valde "kalasservetter" på Rusta (ni ska få se bild nå tag). Sedan blev det Lidl och tårtbotten inhandling, orka baka själv!

Nu ska vi bara hinna med bullbakning, kakbak och städning, sen är de födelsedagskalas på fredag för K. Hoppas det inte blir något mer födelse före lördag! Jag vill hinna äta tårta! Så sötsugen nu så jag skulle kunna leva på götta, eller egentligen är det mest choklad som det suger efter!

Imorn ska jag också ta mig till arbetsförmedlingen och göra ny handlingsplan, är lite nervös faktiskt. Allt nytt är läskigt! Hade tänkt dra med mig Carro dit idag, men så var det stängt onsdagar i Edsbyn.  Imorn ska vi också på husvisning till Nordanå 366. Beskrivs på mäklarens hemsida som "Hälsingegård med lantligt och naturskönt läge. Rymligt hus med högt i tak, trägolv och fyra kakelugnar, två vedspisar samt två kaminer. Fristående vedeldad bastu. Carport." Ett riktigt lantligt fint drömhus på ca 253 kvm.

Öhm annat viktigt vetande är väl att jag i natt var uppe minst fyra gånger på toa, vaknade varannan timme och var tvungen gå upp, gick inte somna om! Var så trött så jag fick lite ångest om det skulle "vara dags redan" för jag skulle aldrig orka föda en unge i det tillståndet, SÅ TRÖTT! Så kanske ska börja vila mer? Inte hålla mig vaken för att se Greys på tv och sitta och slötitta på webbtv halva nätterna.

Imorn är det en vecka till beräknat! Det ni! Jag kan verkligen inte fatta hur fort allt gått! Minns när vi fick veta, minns när vi berättade för våra föräldrar och vänner, minns ultraljudet i Gävle och allt det är så länge sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: