En efter en kläcker de..

Var nyss inne på webbisar och tittade på bilder på nyfödda! Tror du inte att två i föräldrautbildningsgruppen redan ploppat ut, och det måste vara (minst) ett par till som fött för de hade tid i början av mars! JAG DÅ!? Börjar bli less på att vänta!

Idag var det alltså ännu en dag i Gävle, denna gång med mina föräldrar. Blev en rätt lång dag! Kan för första gången säga att mina fötter ser ut som ett par bollar och att vaderna är stumma som attan! Usch för vätska i kroppen. Tur jag klarat mig prima från allt fram till nu! Har legat i badkaret nu en sväng och hoppas de ska hjälpa med det och en god natts sömn för att bli människa igen!

Imorn är det barnmorskan som gäller! Känns inte alls kul faktiskt, jag blir bara tjockare och tjockare och inte händer det nått annat! Eller nått händer ju, det växer ju något där inne också, men.. Känner mig klar med det här med graviditet nu! KOM UT!


Kommentarer
Postat av: maris

TM säger oxå; KOM UT!



Stödstrumpor?

2011-03-24 @ 08:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: