Blommor och semla

Dagen började tidigt idag, vaknade utsövd och glad! K drog iväg på gymet och kom hem sen med blommor och semla till mig. Så nu står ett knippe tulpaner på köksbordet! Semlan landar väl snart i magen! Han skulle fira mig på internationella kvinnodagen skrattade han fram, sen sa han får man inte ge sin kvinna blommor utan att hon ska ifrågasätta! Svaret är JO DET FÅR MAN!

Nu när vi vaknat till lite kommer vi på att ena katten Harry varit borta länge, vi har inte sett honom sedan igår morse. Han är ALDRIG borta! Hoppas han krafsar på snart!

Nu blir det semla, sen kanske fettisdagsgubbepromenad med Lenin och kidsen!


Kommentarer
Postat av: maria

Vågar du det? Gå Fettisdagsgubbe alltså?

2011-03-08 @ 11:38:50
Postat av: Surret svarar!

Carro sa samma sak igår! Klart jag törs, är ju bara gå de! Lite terapi för folkrädda mig de där! Jag slapp ju gå in i affärerna! =)

2011-03-08 @ 14:11:27
Postat av: maria

Ja, jag tänkte på det där med terapin oxå och ångrade min kommentar. Det är bra för dig, för snart måste du gå på föräldramöten och sånt där joll, och då är det lika bra att du vant dig liksom.. :)

2011-03-08 @ 18:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: