Att något så litet kan kräva sån plats

Idag har jag sprungit med tvätt mellan tvättstugan och lägenheten! Usch och fy! Tänk om ändå tvättstugan kunde ligga i samma hus som jag bor i!

Har också plockat med de flesta grejer jag kommit över. Bilstolen är utburen till bilen, tillsammans med en filt. Jag har plockat ihop en hög med saker som ska få åka ner i förrådet för att få mer plats här uppe för alla barnsaker som ska in. Funderar på om jag ska kasta ner överkastet i förrådet också, men det är ju så fint och lämpligt när det läggs på. Fast om jag ska vara ärlig så åker det inte på ofta nu.

Annars händer det inte mycket idag! Skönt med en hemmadag!

Det mest spännande nu är väl mina funderingar på att raka mina ben. Känns som om det är likvärdigt med ett mindre yogapass nu, med inandningar, hålla andan, böj och vrid! Annars blir de väl några snabbdragningar på chans med rakhyveln samtidigt som jag duschar, för zebrarandigt på benen är väl coolt? Coolare än gorilla kanske? Tur att min hårväxt på benen är nästan obefintlig! Nog om det, nu vet ni hur läget är!


Kommentarer
Postat av: Fältsbacka

Ja men zebra kanske är det nya modet i vår ;) Annars kan du ju alltid be Krille om hjälp ;P hehe!

2011-03-10 @ 19:19:18
Postat av: Lenin

känner igen de där me å raka bena..haha! haru pröva å klippa tånaglarna??

2011-03-10 @ 19:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: