Vilket gäng!

Kom just hem från Spicy Cow middag med det delar av gänget! Helt sjukt vad jag gillar dessa människor! Är det graviditetshormonerna nu som talar eller? Näe jag gillar verkligen detta folket! Lättsamma, trevliga, humoristiska, spännande, snygga människor och så lilla kulmagade jag! Vilket gäng! Och då menar jag alla som var där idag, plus några som saknades! Säkert att det inte kan vara hormonerna? Känner mig lite glad och småsprallig! Fasen det är kul att leva nu helt enkelt! Fast att inget egentligen är som jag tänkt mig eller trodde! Jag är på smällen, arbetslös, bor i hyresrätt, har tappat vänner, har ingen hund... så har jag fått så mycket nytt, oväntat och bra! Skumt! Nytt! Spännande! (Kanske är det maten som gör att det känns bra då? Kycklingen va mycket god!) Vad händer med mig? Lycklig och tacksam! Måste vara hormonerna va?

♥ Så utflippad och förvirrad så jag kastar in lite hjärtan också! ♥


Kommentarer
Postat av: Lenin

hoppas jag tillhörde gruppen människor som saknas...fast jag inte är så värst snygg.... :0)



så de blev kyckling? själv sitter jag och klämmer skinkmacker mitt i natten...

2011-01-16 @ 00:16:35
Postat av: Em

jaa, ni är ett mega mysigt gäng! :D

2011-01-16 @ 00:46:50
Postat av: Fältsbacka

Men nu blir jag chockad när du gör hjärtan Sofie! =) Haha! Ja, visst är det ett underbart gäng!! Det tycker jag också, utan grav-hormoner =P



Hoppas du får behålla dessa hormoner så du är glad jämt =D



<3 <3 =P

2011-01-16 @ 01:43:23
Postat av: alftabo

Haha, sjuk du. Verkar som att förvandlingen har börjat! ;)

2011-01-16 @ 19:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: