Underbara Måndag!

Tänk va skönt det är att nyss ha vaknat, dra på sig morgonrocken och äta frukost med familjen Camden på femman! Köpte keso igår, var ett tag sedan och jäklarns vad gott det var nu på frukostmackan! Livet som arbetslös känns mer och mer underbart för varje dag som går!

K jobbar eftermiddag, och ligger och sover ännu, han har fått min fina förkylning med tillhörande host och nys! Å du vet väl hur det är när en kille är riktigt förkyld..

Idag ska jag till Bollnäs och träffa min jobbcoach. Idag ska jag göra ett MBTI test (Myers-Briggs Type Indicator), någon sorts personlighetstest. Spännande, det är jag och två till personer som ska "testas". Skulle ta ungefär två timmar så har någon timme att strosa på stan sedan om jag vill.

Sedan blir det väl hem till föräldrarna och kanske ta tag i spjälsängsmålandet, känns inte så lockande nu som när jag drog igång, tänk att måla varje spjäla en sådär tre gånger. Kommer ta sin tid! Fast brukar vara roligt när jag väl kommer igång. Glad jag redan har putsat bort det mesta av lacken som var på sängen tidigare!

Efter det antar jag att sängen lockar och jag däckar ner i den!  Tjingelinge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: