Söndag utan att slöa!

Barnenshustur igen. Vagn beställd (svart City Cross)! Mjuklift till vagn beställd (svart Carena)! Babybox med blöjhink från Pampers uthämtad! En body från Lindex inköpt i stl 56. Lunch intagen på Mc Donalds. DollarStores besök. Mattvättat lite till. Tvättat filtar i grovtvätten och centrifugen slet sönder en. Snart fika hos svärföräldrarna i Långhed.

Längtar till ikväll - då ska jag göra INGENTING! Eller jo, vi ska äta planka tänkte vi, så skala potatis och steka kött och..  men fasen jag har roligt, kul när det händer saker!


Kommentarer
Postat av: Lena

Gogogo soffan! va blev de för vagn då? eller är carena märket?

2011-01-09 @ 17:06:14
Postat av: Lina

Oh! vad kul med en till aprilmamma blogg!



Kramar! / Lina (cravings på minbebis)

2011-01-09 @ 22:34:19
Postat av: maria

Svarar på din bloggkommentar här; Holland är tydligen en del av Nederländerna. Så, vad jag har fattat det som är Nederländerna det korrekta namnet på självaste landet.. Nät på hotellet nu. Det är gött att leva! Blogg.se verkar ha fel, kommentarerna syns inte å det går inte att ändra i inläggen. Knäppisar, jag börjar tröttna.

2011-01-09 @ 23:28:28
Postat av: maria

Vi körde hela vägen by the way. Första natten blev i Nederländerna! :)

2011-01-10 @ 08:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: