Som tuppen i hönsgården!

Japp känner mig tipp topp idag, eller de är väl kanske lite att ta i!

Blev iaf macka med smör och någon klunk svartvinbärssaft till frulle, så känns som om jag är på banan igen! Var nog upp 30 gånger i natt och var vrålhungrig, törstig, kissnödig, släppt in och ut katter, samtidigt som det kändes som om fotbolls vm pågick i min mage, jäklar vad det kickades!

Kan man få sanne ont i magen så man kräks av att ungen trycker på? Annars måste det ju varit nått jag ätit? För jag har ingen magkatarranfallshistoria, och just nu är mitt liv lugna gatan jämfört med hur det varit ibland förr! Får nog aldrig veta vad det var!

Till det bästa då! Ullaredrese datum är spikade! ÄNTLIGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: