Snurrigt på många sätt!

Var på info på försäkringskassan idag! En timme hjärnskrynkling, men tror jag fattat nu!? Har iaf skickat in arbetsgivarintyg nu till försäkringskassan så de kan räkna. Vi var bara fem stycken på träffen så vi fick fråga rätt mycket själva, villket kändes bra. Ställde väl samma fråga 100 gånger före innan man förstod lite!

Så för er som är kräsmagade och inte vill veta detaljer! Läs inte mer nu!

Jag har haft ont i mellangärdet ett tag nu, idag på eftermiddan började det göra riktigt ont! Varnade K att bebisen var på väg, och att jag funderade på att spy upp den. Han tyckte min humor var mindre rolig! Åt två tuggor mat för några timmar sedan och sedan dess har jag legat i sängen och tiggt om massage. Inte lätt å ha ont i magen, ha någon som sparkar i magen och samtidigt hosta och snora. Så " tyck jättesynd om mig" visan sjöngs flitigt! Nu är jag lycklig och "frisk" igen! Kräktes för två timmar sedan och känner mig som en ny människa! Undra vad denna kräkan var bara!? Magsjuka, matförgiftning eller gravid?

Nu blir det godnatt!



Kommentarer
Postat av: Fältsbacka

Alla har ju magsjuka nu så vi kan ju hoppas att det inte är det. Men det låter ju som om det vore ett magkatarr-anfall, har inte du haft det förr? Hoppas du kryar på dig iaf och slipper spy upp bebisen =P

2011-01-19 @ 21:21:10
Postat av: Lenin

stackare :0( krya på sej! och det gör nog ondare att kräkas upp bäfen än att trycka ut den så skippa det ! :0)

2011-01-19 @ 23:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: