Mitt lilla veckoprojekt "The Spjälis" och ännu mer humor!

Efter att ha putsat bort lack i all oändlighet så blev resultatet så här. Synd att jag inte tog kort på hur den såg ut före. Var vacker gulnad gammal lack! Inte riktigt så den smälte in i mitt sovrum tidigare!

Efter det eviga putsandet så satte målningen igång. Om jag säger så här. ALDRIG mer måla en spjälsäng. Shitt vad många vinklar och vrår!

 


Grundade först ett varv, och sedan två varv med halvblank lackfärg. Vattenbaserad såklart! Kan inte påstå att det är det vackraste kladdandet av färg jag gjort, men skillnad blev det! Så lite spjälskydd, madrass och annat krafs i den så blir det kanoners, tror ni inte. Visst ja ska i en unge också, mamma antydde något idag om att folk kommer kolla på ungen och inte sängen. Kanske kan ligga något i det. Smsade K om att vi måste få en söt unge som tar uppmärksamheten från sängen!


Det var någon som hittade till sängen jäkligt fort iaf när den kom hem! Stackars liten Harry kommer få konkurrens om sovplatser snart!



Det var två äpplen som hängde i ett träd,
efter ett tag ramlade det ena ner,
då sa det andra:
- Moget!



Kommentarer
Postat av: Fältsbacka

Blir ju kanoners det där =) Jag håller med din mamma där, man har nog större fokus på ungen än sängen (eller ja, kanske inte Carro då ;)). Tips: Skaffa en babywidget eller vad dom heter, till din blogg, så man ser hur bäsen utvecklas =)

2011-01-13 @ 07:48:41
Postat av: alftabo

Haha, tänkte precis skriva det, jag kommer kolla in sägen ja! ;P

2011-01-13 @ 09:02:39
Postat av: Fältsbacka

Fatta man väl ;P

2011-01-13 @ 10:52:11
Postat av: maria

Jag tycker ni ska ha såna här fina sängkläder!

http://shop.alv.se/juniorsangsset-emil--p-580-c-175.aspx



Har för mig att det ska finnas sängskydd oxå, men hittade inte dom. Var det jag tyckte ni skulle ha från början..

2011-01-13 @ 23:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: