Katsching out 600:-

Harry boi fick antibiotika tio dagar och besöket på 15 minuter kostade 450:-. Fast det är de värt för att utesluta allt annat de kunde vara! Jag älskar denna veterinär, så enkel och trevlig! Gudrun is tha shit! Gäddviks veterinärpraktik AB!

Idag har jag noll planerat! Ska bara ringa runt och kolla om jag kan sänka min bilförsäkring, söka lite jobb och boka tvättid. Finns en massa borde göra! Städa! Ordna med mitt fotoalbum. Fast nä! Vill göra något annat! Vad är frågan bara!


Kommentarer
Postat av: maria

Jag låg i sängen och surfade för länge, så jag får tvinga mig själv att städa i kväll. Jag hatar att städa när det är mörkt. Man ser ju inte skräpet då!

2011-01-26 @ 11:50:28
Postat av: Em

yes, håller med! gudrun är bästa! :)

2011-01-26 @ 23:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: