K säger att jag inte har någon humor! Har jag visst!

Det var två älgar som satt i en tall och dinglade med klövarna. Då kom det en ubåt och landade i en tall bredvid, varpå den ena älgen sa till den andar:
"Han bor nog där!"

Två älgar var ute i skogen i gick, och plötsligt blev den ena älgen skjuten, men då sa den andra:
"Äsch, det gör inget, för min pappa jobbar på Konsum."


Två älgar var ute och flög då sa den ena:
"Älgar kan väl inte flyga?"
"Nä, men jag har röda kalsonger."


Det var två älgar som var ute och flög. Då sa den ena:
"Du har en bulle i ögat!"
"Va? svarade den andra.
"Du har en bulle i ögat!"
"Va?"
"Du har en bulle i ögat."
"Va, jag hör inte för jag har en bulle i ögat."

Två älgar var ute och flög.
Plötsligt störtar den ena. Varför?
Han fick en bulle i ögat.


 Två älgar satt i en bastu. Då sa den ena älgen:
"Det är varmt här."
"Japp" sa den andra."

Det var en gång två älgar som var ute och flög, helt plötsligt tappade den ena älgen en banan då sa den andra:
"Men sådär kan du väl inte göra."
Älgen svarade
"Jo det kan jag visst, för mina framben är lika långa särskilt det högra."

Bonus djur:

Vad är det för likhet mellan en giraff?
Den kan varken springa!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: