Jag är så modig!

Fick för mig idag att seriöst ringa runt och jämföra bilförsäkringspriser. Kommit ner knappt 700:-/år i pris nu, billigast vara Dina och då räknade vi med djurkollision också. Jag har Länsförsäkringar nu och de hade ännu inte räknat ut vilket belopp jag skulle betala i år så väntar på brev från dem så får jag se var jag hamnar sen. Spännande spännande! Ibland känner jag att min hjärna blir hyfsat understimulerad av att gå arbetslös! För inte törs jag ringa sånt här egentligen!

Kom på en annan jättespännande sak i natt! Började tänka på förlossning, barnmorskor och de som förlöste mig och vill minnas mamma sagt att de barnmorskorna hette Astrid och Margit. Tittade i dag i min lilla rosa "Min första bok" och det stämde med namnen. Grejen är att hon som håller i föräldrautbildningen för mig nu heter Astrid, har jobbat på Bollnäs BB och än så länge så stämmer alla beskrivningar in på att det var hon som var med och förlöste mig. Så stor är lilla världen! Jag kom förresten ut på 4½ timme, så måste börja träna K på att gasa och sen hoppas jag inte på några bilköer på E4an tack!  


Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Hihihih, när jag läste din kommentar i min blogg "69 dagar känns som inget" - Så va min första tanke: Ja men det är ju mer än 69 dgr kvar



MEN DET ÄR DET JU INTEEE!!!!

Ojojojoj...

2011-01-28 @ 14:20:44
Postat av: alftabo

Hejja hejja!



Du kan få ringa och låtsas vara jag om du har tråkigt en annan dag... :)

2011-01-28 @ 17:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: