Inte alltid som jag tänkt mig..

..egentligen blir det nästan aldrig som jag tänkt mig när jag tänker efter.

Coachen ringde i dag och bokade om testet, hon jag skulle göra det tillsammans med hade magsjuka och några magsjuklingar vill jag inte träffa! Så nu är det fredag som gäller!


Har också börjat plundra bort julen! Älskar ordet julgransplundra! Så jag plundrar hela julen! Allt står nu i köket och väntar på kartoner från källaren för nerpackning. Undra var de plockas upp nästa jul, hoppas på hus!                        
                                                          Kolla min tomtearmé! (mobilbild, lite suddigt)

Har också grundmålat spjälsängen. Blir skillnad. Kickar in lite bilder när den är klar!

Har även hunnit städa städskåpet. Nu är de organiserat och fint! Imorgon - samma röra!

Har till och med hunnit med att äta upp alla muffins vi hade hemma. Gött med citronmuffins, var väl en 100 år sedan jag åt det. Usch säg inte jag ska börja tycka om fika! Jag som aldrig gillat fikabröd och kakor och sånt! Mat och choklad är mina grejer de!

Har har har hare bra!

Imorgon får ni novembers tillbakablickar!


Kommentarer
Postat av: maria

Citronmuffins är inte alls så gott, så det kan du sluta med!

2011-01-10 @ 22:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: