Ingentingen

Idag har jag målat, betalat räkning, duschat, packat ner alla julgrejer i kartong, bytt gardiner och ätit. Bra jobbat! K är sjuk och hemma från jobbet så blir inte mycket mer gjort för oss inte. Är mysigt att ha han hemma, men att han ska vara hemma när han är sjuk, det är inte så mysigt! Kan aldrig tänka mig att jag är sådär "mindre fräsch" när jag snorar och hostar!

Har skrivit en lista till min Ullaredtur, för vi måste hitta någon dag att åka! Känns ju sjukt om vi inte får ihop det! Undra om det är folk på Gekås en lördag i februari?

Idag fick jag äntligen papper till försäkringskassan, ska skicka in dem före 21 januari tydligen. Ska bara försöka få hjälp å räkna ner vad jag egentligen tjänade på förra jobbet per månad. Tror jag fixar ett nytt arbetsgivarintyg så får Försäkringskassan räkna..

BTW - idag läste jag att ungen nu ökar med ca27 gram i vikt per dag, det är typ en stor chokladkaka i veckan. Är 12½ vecka kvar de är typ 2½kg va? Det är 2½liter mjölk, de är stort de! Det ska alltså placeras i/på min mage.. 2½liter mjölk! Sen ska de visst in mjölk någon annanstan också, har försökt Googla hur mycket "sån mjölk" det går åt på ett dygn, men hittar inget klart svar. Nä nu ger jag mig!

Kossamu och gonatt nu!


Kommentarer
Postat av: Lenin

När jag pumpade ur i början med Ida så fick jag ur kanske 120 ml ibland ur båda tissarna.... Räkna det gånger ca var 3 e timma som hon åt då....så fåru då reda på hur Mycke jag hade iallafall :0) OBS... Detta va när mjölken kommit igång ordentligt....efter nån dag...

2011-01-12 @ 00:19:03
Postat av: Svar: Surret själv

Hmm.. typ en liter då! En halv liter per ratt typ. Hängholmarna nästa eller Silicon Valley kanske!

2011-01-12 @ 00:36:03
Postat av: Lenin

öööh...satt å räkna efter lite...säg att jag helammat ellie tills hon va 5 mån ca....å 1 liter per dag...det äe 150liter mjölk!!! mUUUuuuuh!

2011-01-13 @ 00:23:24
Postat av: Em

hoppas ni kommer iväg på en liten tripp till ullred då! för inhandla mkt kul! :D kläder till lillfis

2011-01-16 @ 00:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: