Hurra hurra hurra

Idag var det kalas för hela slanten! Morfar Knut blev 90 år. Inte min morfar utan K's. Helt sjukt vad gamalt 90 år är om jag tänker efter. Fast på denna gubbe märks det inte. Han bor själv, sköter sig själv, kör bil själv, har inga glasögon, har kvickhumor och tål fasen mer alkohol än mig! Det enda som avslöjar åldern är att han hör lite dåligt. Hoppas jag själv är lika pigg och kry när jag blir 90år, om jag blir så gammal. Just nu känner jag mig helt utmattad, nästan sex timmar med någon annans släkt tar knäcken på en oerfaren släktumgåsare som mig! Fast ska snart kasta imig lite fiskså kanske det blir fart på tanten igen!

Idag fanns äntligen mitt Babyskydd inne på lager igen och gick att beställa på Babyland så nu är vi 1494:- fattigare. Kom såklart inte på koden till mitt Visakort, jäkla säkerhetstjafs, så "någon annan" fick hosta upp sitt Visakort och pröjsa åket! Fast jag får väl betala tillbaka i natura, eller så slänger jag en bullpåse på han, undra vad han föredrar..? Snart ni är de färdigt med babysnack för ett tag, känns som om det mesta börjar falla på plats! Fick en önskan om en Baby widget på bloggen, tycker dom är rätt trista och fula, fast hittar ni någon fin så.. har hittat en widget som är precis i min smaklösasmak den snart dyker upp på bloggen till vänster, om jag får till den i koderna! Sedan får vi se hur länge den blir kvar! Pyss å kräm!


Kommentarer
Postat av: Fältsbacka

Ja den där widgeten ser bra ut den =) Spännande å haka på för en annan ju som inte vet ett sk*t om barn =S



Å sluta inte med babysnack nu, det är ju roligt =D

2011-01-13 @ 20:46:58
Postat av: alftabo

Tänk va folk är olika. Tycker det är skittråkigt med babysnack :) Men målning är roligt, trots det är en barnsäng :)

2011-01-13 @ 22:21:10
Postat av: Svar: Surret själv

Vem sjuttsingen vet nått om så små människor!? Inte då jag! Men vi lär oss väl! Google används flitigt nu för sökningar på allt och inget! Jag måste ju liksom förse mig med den här barninfon nu så det är bara att stå ut alftabo! Du är ju med mig på de här hittepået! =)

2011-01-13 @ 22:30:06
Postat av: maria

Jag gillade widgeten. Tänk om folk kommenterade min blogg lika mycket som din.. Ja, jag är avis.

2011-01-13 @ 23:03:51
Postat av: Em

han verkar stört frän K´s morfar! brukar sii han ibland, sitter lågt i bilen.. ja, 90år är måånga år dä!

2011-01-16 @ 00:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: