Gomorron!

Så var det söndagmorgon kl 06:30 och vafan gör jag vaken!? Jo jag hostar och är dyngförkyld så det inte går sova! Var några år sedan jag var sanne krasslig! Att vara gravid och inte få dra i sig all världens olika värk- och halstabletter gör inte det hela enklare! Drömmen vore nått stark antiinflammatorisk, fast just nu känns en avrättning hyfsat lockande också! Bra start på det nya året!

Senare idag funderar vi på att åka mot Söderhamn och Barnenshus och titta på barnvagn och babyskydd(bilstol). Eller vi pratade om det i natt före vi la oss, och det är väl alltid skönt att åka ut å hitt på nå! Det som jag planerar kika på är Emmaljungas City Cross, Acta Graco Logico S och Brio Primo, sen en lift till vagnen eller citykorg. Tänk vilken ny värld! För några månader  veckor sedan hade jag inte hängt med ett dugg, men efter några timmars googling och efterforskning så är jag nästan på banan!

Stoffe, vi ska prata lite bloggdesign sen! En ny header ska till, hoppas du grejar en till mig! Lovar att skrapa ihop lite fotografier! Sedan så blir väl den här bloggen "Surr 2011 - förändringarnas år". För nog bör de hända grejer de här året!

Nä nu har det tagit 30minuter att få ner det här, ska förflytta mitt nysande och alla de andra vidriga förkylningssymptomen till sängen och försöka få nån timme sömn till!



Kommentarer
Postat av: maria

Det fixar vi! :)

2011-01-02 @ 14:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: