Gamla anteckningar: december

Har fortfarande inte sammanfattat mitt december så här kommer det!

4 december kändes det riktiga hårda sparkar i magen. K kände dem också med handen, han tyckte det var läskigt! (vecka 22+)

10 december K's mamma har hittat lite kläder och filtar sedan bröderna var små som vi får.

13-14-15 december letade fram ett gamalt grönt skåp hos mamma och pappa som jag målar vitt och placerade i sovrummet. Tanken är att det ska förvaras barnkläder m.m i det.

15 december K ser sparkar på magen. DET RÖR SIG!

20 december besök hos barnmorska. K följer med och han får höra hjärtljuden för första gången. Får moderskapsintyg som jag skickar till försäkringskassan.

24 december julklapparna visar spår av vad som komma skall. Småstrumpor, babymonitor och napptermometer är några av de sakerna som finns i våra paket.

25 december
Perssons Pack upplevs på juldagskvällen på Tuppen. Ljudet är bra och lill*n i magen uppskattar inte basen, eller så diggar foten det stenhårt! Känns mindre behagligt för mig!  

31 december Nyårsafton, alla skålar i champagne utom Sofie som var tvungen låta bli! Fortfarande sug efter alkohol, men det lugnar sig lite mer för varje dag!

Övrigt: Har jordens halsbränna till och från under december! Magen växer sjukt mycket och fort! Svartvinbärssaft är det godaste som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: