Fortfarande lite paus!

Idag har jag bara varit inne och hemma. Ska banne mig blir frisk nu!

Har ordnat med graviditetsförsäkrings hos trygghansa idag, grejat lite med bloggen, skickat in stämpelkort och sökt jobb runt om i Sverige så jag kan rapportera till Arbetsförmedlingen med gott samvete när det är dags. Har också skissat på en header i paint och plockat ut bilder, så nu ska de bli ordning snart! Bara min privata designer känner lust och har tid!

Fick också papper om föräldrapennning från försäkringskassan, men såklart fel papper! Jag ska ha papper för arbetslösa och fick för anställda, och såklart hade kundservice tekniskaproblem hela dagen, så förväntar mig hyfsad kö imorgon. Kanske ska ta en tur till Bollnäs och besöka Försäkringskassan istället. Är en hel djungel det här!

Hoppas hoppas vara så pigg imorgon så jag kan ut och hitta på något!

Nu blir det soffmys och kolla på Darttävling på Eurosport, tydligen är det intressant att titta på?


Kommentarer
Postat av: maria

Back in Sthlm imorron. 3 dagar. Då kanske jag har lust.

2011-01-03 @ 22:07:42
Postat av: Anonym

lööv att du börjat blogga igen! :0)

på onsdag kommer la familia ström/lennartsson till alfta...se lite på tors ochfå bärsele och kudde? om jag kommer ihåg dem vill säga.... :0) dom ligger iaf i hallen nu :0)

2011-01-03 @ 23:53:36
Postat av: alftabo

Vafan, surra förbi nu för jag kom på att du surrat om att börja blogga igen, och vad ser jag!? Bara att lägga till dig bland favoriterna så jag inte glömmer bort dig. Roligt Roligt!! puss

2011-01-04 @ 12:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: