Föräldrautbildning träff 1

Vi var sex par där. Eller par och par, det var fyra par och sedan två tjejer med sällskap av kompis. Satt i två timmar och lyssnade på info om förlossningens olika teoridelar öppningsskedet, utdrivningsskedet och efterbördsskedet. I mitten där så fikade vi, så gick himla fort. K tyckte informationen var bra, själv tyckte jag inte det var nått nytt. Nästa gång skulle de bli information om smärtlindring, komplikationer och nå mer som jag inte kommer på. Smärtlindringsinfon ser jag fram emot!

Känner mig inte alls orolig för förlossningen! Kanske kommer?




Kommentarer
Postat av: Em

har läst rätt mkt här, men måste missat, när är det tänkt att bf ska ske? mhm, kanske nästa träff är lit mer "intresseflaggan upp" för dej då.. :)

2011-01-19 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: