70 dagar till beräknat! 10 veckor!

Idag blev det en tur till Bollnäs på Auktionskammarn och Erikshjälpen med Carro.  Vågade mig in en sväng ensam på Sambutiken också och fick tag i min efterlängtade massagevagn Apollos! Eller den är beställd och de ringer när den kommer. Nu ska de masseras, eller jag hoppas de är jag som får massage!

Längtar så sjukt mycket nu till Ullaredtrippen! Kommer på saker att köpa hela tiden, måste komma ihåg att skriva upp allt bara!

Nu blir de mat, sen ska jag slöa i soffan bara resten av kvällen! Grymt godissugen är jag också! Måste komma ihåg att handla hem en påse till imorn!


Kommentarer
Postat av: Fältsbacka

Vad är en massagevagn? =) Hojta gärna om ni ska ut på fler turnéer på Eriks m.m., jag behöver komma ut lite ibland ja å =P

2011-01-27 @ 18:41:09
Postat av: maria

Jag behöver ett runt köksbord, håll ögonen öppna! Jag håller med Fältsbacka, vad är en massagevagn?!

2011-01-28 @ 01:44:33
Postat av: Surret svarar!

Googla gott folk, googla! Hur får man annars veta något i världen! Den är grymt skön ska ni veta! http://www.fairbox.se/popup_image.php?pID=188



Fältsbacka: Du skrev på fejjan att du skulle på möte i byn samtidigt som jag åkte, så tänkte faktiskt på dig, men tänkte du var upptagen!



Maria: Fanns ett runt gammalt igår på auktionen, kom hem och häng med på turné du med nån torsdag!

2011-01-28 @ 11:17:53
Postat av: maria

Gammalt behöver det inte vara.. Men fint. :) Vet iofs inte om jag får plats än..



En sån där, massagevagn, hade min farbror på 90-talet.



Google? Jag frågar dig.

2011-01-28 @ 11:32:33
Postat av: Fältsbacka

Jarå, älskar google ja, men använder det för mkt så tyckte det var enklare att fråga dig nu ;D Men vad äre där? Nåt man rullar över kroppen, eller? =)



Yees, just igår var jag lite upptagen, men så ni vet till nästa gång menar jag =D

2011-01-28 @ 12:05:32
Postat av: Surret svarar!

Japp var bättre saker förr serru så 90talet kommer tillbaka! Såklart man rullar den över kroppen, grymtskön! Det är som att bli överkörd av en liten bil med massa däck, lät väl lockande! =)

2011-01-28 @ 14:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: