3 månader kvar

Tre månader till kläckning! Shitt Frida! Men vi ska fasen inte kallan för Dino!

Nu blir det snart hemmagjordpizza mys i typ en timme, sen skicka iväg K på förferre och sen kanske Tuppen för grabbarna Rus. Själv ska jag tvätta lakan och barnfiltar, en fredagkväll!

Tidigare idag har jag hälsat på mormor och tillbringad dagen med att putsat bort lack på en spjälsäng, för ja sängen måste vara vit! Måla måla sen något tag!

Fasen om livet nu kretsar till barnplaneringsgrejer hur ska det då bli sen? Fast om man väntar med allt till sista sekund blir det kanske så här.

Annat viktigt att veta: Idag kände jag verkligen sug efter Minttu och Oboy!

So long cowboys!


Kommentarer
Postat av: maria

Förstöra oboyen så där! Fy!

2011-01-07 @ 23:11:34
Postat av: alftabo

Vi döper honom till Dino såklart!!!

2011-01-08 @ 09:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: