Utbrott, husvisning och mormorkalas

Dagen började med ett utbrott! Grinade över "vad?vet?jag" och så kastade jag iväg min mobil så den flög i tusen bitar och minneskortet till den försvann. Fattar inte att vi hittade det (efter en hel del letande)!

Sedan iväg på husvisning. Inga skyltar. En bil. Hmm!? Vi knackade på (K såklart inte törs jag och Carro sånt) då öppnar hon som äger huset. Mäklaren hade inte kommit, husägarinnan provar ringa mäklaren och ringer även mäklarens sambo, men får inget klart. Får iaf en rundtur av en trevlig ägare, men blev så snopen så kom knappt på några frågor! Lite pinsam situation för mig som tycker allt är pinsamt!

När vi tackat för titten och lämnat av Carro ringer det på K's mobil. Det är mäklaren, hon hade varit ute och åkt skidor. Hon trodde visningen var i morgon. Pinsamt för henne! Vi skulle iaf få lite information över mailat och skulle sedan höra av oss om vi hade frågor eller ville ha en till visning! Kan ju inte påstå att jag tittade så kritiskt på huset idag kändes lite snokigt när man gick runt med hon som äger och bor i huset i vanliga fall!

Efter denna upplevelse så blev det hem och äta lite och snabbshoppa ett knippe tulpaner till mormor som fyllde 78 år idag! Hos mormor blev det kakor och tårta. Mormor lät mig också få veta att jag tjockat på mig under tre veckor, så kanske inte är jämntjock nu som hon tyckte sist. Fick också veta att min morbror tyckte jag låg etta på kaggelistan nu.


Kommentarer
Postat av: Em

näjj, va tråkigt! ingen riktig husvisning :/ men säg till mäklaren att ni vill titta en riktig gång med henne tycker jag.. om ni är lite halv intresserade alltså :)

2011-02-28 @ 19:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: