Slänger väl in nån bild på kaggen

Igår kväll hade vi fotostund vecka 33 nu! Känner mig som en blåval som ska fotas, hur ska det då bli senare! Jag tycker då inte det är så mysigt att stå framför en kamera med denna kagge! Tänk att magen kan ändra form så beroende på vinkar och kanske p.g.a. sammandragningar också. Försökte ta en seriöst bild, men det går inte! Så denna vecka kapas huvudet! Notera hur jag försöker vara göllig på bild tre och att magen på bild fyra förvandlats till en älg! Bilderna är klickbara om ni vill se dem större!

    

Det är 7 veckor mellan dessa och bilderna som ligger i headern!


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag har också svårt att vara seriös när jag ska fotas! Inte lätt det där, 99 % av korten som tas vill jag också kapa huvet på ;)

2011-02-13 @ 09:40:46
Postat av: maria

Går fort nu du! Växer så det knakar liksom!



Varför visas inte webadresserna på kommentarerna? Eller är det bara jag som är knasig?

2011-02-14 @ 19:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: