Rackardag utan rackartyg

Idag var jag med föräldrarna till Söderhamn och fyndade. Tanken var iaf att jag skulle fynda en BH då alla här hemma verkar krympa, men icke sa nicke. Alla sitter som kattskit! Har faktiskt även märkt att mina tröjor hemma krymper i garderoben, de blir liksom kortare. Mina klänningar är nu lagom att använda som tröjor! Så måste nog se över luften i garderoben någon dag, eller nått!

För inte är det väl så att jag ska kläcka snart? Om TRE veckor (vecka 36+6) så räknas barnet inte som prematur om det föds, alltså räknas inte som för tidigt fött! Oshit! Att barn föds från vecka 37+0 och fram till vecka 41+6 brukar räknas som normalt står det på olika sidor jag tittat på som
Wikipedia och vårdguiden! Jag har hört att allt från två veckor före och efter BF räknas som normalt! Så det här blev som en smäll på käften! För en vecka känns som en evighet nu! OM jag sitter med ett barn om TRE veckor så räknas det som normalt! Jo men tjena hej hallå hoppsan! Åtta veckor och två dagar kan det max vara kvar nu!

Idag fick jag iaf hem min vunna napphållare, den var inte grön som bilderna visade utan rosa. Ska det ses som ett tecken?

Kommentarer
Postat av: Fältsbacka

Haha! Klart den ska vara rosa när det blir en tjej ;D

2011-02-24 @ 18:54:20
Postat av: Lena

håller mä fältsbacka...tjej har ja ju sagt!

2011-02-24 @ 20:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: