Mardrömmar

Jag har sedan jag blev påtjocken drömt sjuktkonstiga och detaljerade drömmar. Ibörjan var det mycket som kändes som riktiga toppen filmer! Jag vaknade med ett leende på läpparna och kände mig sjukt underhållen av att  bara sova! Jag fick vara med om så mycket trevligt på nätterna som t.ex. apor på isflak som pratade teckenspråk!

I höstas så drömde jag mer och mer om att jag fick ett barn, ofta ett minibarn som jag tappade bort i olika lådor eller något sånt? Fortfarande ganska underhållande! 

Nu de senaste veckorna är det inga apor eller barn, utan mer och mer mardrömmar! Det jobbiga är att de fortfarande är lika detaljerade och känns så verkliga när jag vaknar! Imorse vaknade jag 04:20 och var helt gråtfärdig och förstörd!

Känner mig fortfarande inte helt människa, men lite frukost på det här så ska vi se om det ordnar upp sig! Annars tänker jag däcka i säng igen och prova vakna på en annan sida!


Kommentarer
Postat av: Fia

Har också drömt sjukt mycket! Pingviner som skjutit med pilbåge och tappat/glömt bebisar...! Mardrömmar har jag också mycket, mer nu på slutet. Visst är det jobbigt?! Så dålig sömn, man sover så lätt!

2011-02-18 @ 08:36:14
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Ahh okej :) Vill helst inte utöka listan mer än vad som gjorts nu pga att det känns som att det kommer bli OMÖJLIGT att välja namn sen :) Men vi får se hur det blir.. Dom namnen som finns på listan nu känns såå bra allihop

2011-02-18 @ 11:43:20
Postat av: Em

uuh! du kanske drömmer så mkt och konstiga drömmar för att det är nånting stort på gång, en riktig livs förändring ju! hemskt ändå, vad påverkad man verkar bli när man är på smällen! du förbereder dig säkert mentalt oxå..

2011-02-20 @ 12:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: