Lär mig vara tyst

Ofta önskar jag att jag bara kunde hålla tyst. Inte säga vad jag tror, tycker, känner, vill.. Idag är den sån dag allt bara väller ur mig, blablabla, jag kan inte sluta! Har haft mamma, pappa och broder på pajfika här. Vuxenpoäng eller hur? Såklart pratas det endel och jag kan inte hålla snattran. Lägger väl mig i, men gör de väl för att jag tror det kan hjälpa till.. Nog om det! Nu har jag nojjat klart om det!

Just nu sitter jag med "nervryck" i magen, undra om de där är hicka? Någon som vet hur det känns? Hur ofta ungen hickar? Sjukt det här! En liten människa står på huvudet och har hicka i min mage!


Kommentarer
Postat av: maria

Sluta inte prata, jag behöver dina åsikter för att överleva! Du är ju förnuftig, och tycker man inte det så skiter man bara i det du säger..



Hicka, hihi.

2011-02-21 @ 23:09:51
Postat av: Lina

Haha ja hon bakar alltid med hela ansiktet och mjöl är tydligen jätte spännande haha, på alla mina bakbilder på lillan är det alltid mjöl all over :)



Hoppas allt är bra med dig! Kram

2011-02-22 @ 07:13:59
Postat av: Satu

Jag vet hur det känns när det hickar i magen. Emelie hade ofta hicka i magen, och det känns som nervryck. Tyckte att det nästan ticka som en klocka, hela magen ryckte till när det lilla livet kluckade där inne. Mysigt var det.

2011-02-22 @ 21:28:48
Postat av: Em

hih, gulligt med små hickningar.. Men jag tycker faktiskt det är bra och bäst att säga vad man tycker, uttrycka sina känslor och åsikter! vara rak helt enkelt, jag har själv blivit bättre på det.. men visst ibland, kanske man ångrar sig men.. jag tror ändå man växer som person.. å du, jag har fått dilla på tävlingar efter att en jobbarkompis vann presentkort på resor på bingolotto för ett tag sen samma vecka som hon vann gratis middag på scandic för 2 å alla dina försök å vinster :) sj hoppas jag på att vinna en merca eller presentkort på stadium.. ;)

2011-02-23 @ 19:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: