Hotellfrulle typ

Nu ligger bröden på värmning i ugnen! Osten är skivad. Skinka finns. Oboy. Yoghurt. Massa gött och supernyttigt! Fast såklart det ska lyxas på en lördag som denna!

Har funderingar på en snabbtur till Valbo och Ikea idag. Ska köpa tyg till min uttjatade spjälsängssänghimmel. Projektet går framåt och igår investerades det i vinkeljärn.

Om inte det blir en biltur söderut så blir det handboll i Alfta sporthall kl 14:00.

Vi får se vad dagen har att bjuda på!

Ikväll är det melodifestivalen, med chips och dricka såklart! Någon som vill komma hit och hänga med mig, eller har förslag på var jag ska befinna mig?


Kommentarer
Postat av: Lenin

kom till oss! vi ska iväg klkan 18 och fira tomas som fyller år, vet inte o vi är hemma iofs..men vafan...melodifestival eller betsa golv står på min lördakvällslista :0)

2011-02-05 @ 12:16:04
Postat av: Anna-gravid i vecka 36

Du är en av de lyckliga vinnarna i min tävling!:) Har försökt kontakta dig via mailen. Kontakta mig och skriv din hemadress i ett mail.



Här är min mail:

[email protected]



Kram!

2011-02-05 @ 23:44:04
Postat av: maria

Grattis Sofie. Du vann och fick mig som sällskap, på samma dag!

2011-02-06 @ 01:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: