Hemmafrugan

Idag började dagen med frulle i soffan (som vanligt), sen en tur till svärföräldrarna, sen på Hemköp och handla, sen åkte K och jobbade. Då försvann tempot lite. Fast nu är jag igång igen! Var ner nyss i tvättstugan och såg att den var ledig nu så slängde in en maskin med rökiga fiskekläder.

Sen drog jag igång massproducering av korvstroganoff. Jag äter ju helst inte korv själv, så känner mig lite osäker på hur korvstroganoff ska smaka egentligen, fast den ser ju snygg ut iaf! Nu ska jag leta matlådor, känns som om det försvunnit en hel del! Såklart tog riset slut också så måste väl släpa iväg mig på Hemköp en sväng till idag om jag hittar några fler lådor!

För erkänn visst undrade ni hur min hemmafruvardag såg ut idag?


Efter jag varit så här jäkla duktig så blir det nog ett avsnitt BigBrother och kanske lite xbox på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: