Heldag i Bollnäs och Söderhamn

Dagen började med en tur till Bollnäs med K. De vanliga butikerna avklarades och jag var också in på Hälsokraft och hämtade ut två provförpackningar jag fått. Det var de minsta handkräm och havandeskapsolja proverna jag någonsin sett, men gratis är gött! Vi var också in på Elgiganten och köpte vår sena julklapp! Ett Xbox 360 med Kinect.

Kring klockan tolv åkte K och jobbade och lämnade mig på stan. Det blev lite tittande på Åhlens och Lindex, men sen blev det en promenad i solen till Lidl och Carron. Vi drog sedan iväg till Söderhamn på shoppingtur och hann besöka jordens tråkigaste Erikshjälpsbutik, ett litet Rödakorset Kupan och en annan antikaffär. Besvikna av bristen på fynd styrde vi bilen mot Lidl i Söderhamn. Där fann vi en massa gott "butiksbakat" bröd och munkar och helt plötsligt kändes turen till Söderhamn väldigt bra!

Ska kasta i mig lite mat nu, sen får vi se om det blir ryggläge i soffan eller ryggsvett med Kinect Adventures! Xboxen med tillbehör ligger ouppackat på köksbordet och jag kan inte bestämma mig för om jag ska packa upp och koppla in, eller om jag ska vänta så K får vara med. Äh, inte kan jag vänta på han eller!? Nu nu nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: