Hej mitt vinterland!

  
Käre värld vad snö det har kommit och med all vind så har den verkligen letat sig in överallt! När jag var upp och släppte ut Harry imorse så hade någon plumsat uppför backen till parkeringen i MIDJEHÖG snö! Usch! Harry var ute i två minuter sen skulle han in igen. Han  tyckte dessutom att det var tillåtet att göra sina behov på balkongen, längre tog han sig inte!

Ikväll har K planerat något för oss, vi ska ut och åka någonstans. Mer vet jag inte! Planerna för imorn sket sig visst pga all snö. Just nu står han i köket och gör kladdkaka, hoppas jag får smaka lite före ikväll! Jag har jordens sockersug, går aldrig över! Skippade därför gröten imorse och frossade i Oboy och leverpastej mackor istället! Fast det stillade inte suget ett dugg! Ska prova om det funkar med ett äpple nu. Annars blir det kanske en stor göttapåse ikväll! Orkar inte stå emot dessa krafter längre!


Kommentarer
Postat av: Lena

vars bar de av?



fatta hur mycke jag hatar snö idag...tyvär sket jag i att ta bilder...

2011-02-11 @ 23:53:48
Postat av: Fia

Asmycket snö här också!!

Jag brukar också försöka vara duktig och prova med frukt och så innan jag ger efter suget... men ibland går det inte! :P

2011-02-12 @ 09:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: