Gratis är gott! Babypaket

Vi föräldrar babypaket
En tidning med utdrag ur "Vi föräldrar"
Våtservetter från Natursan (24pack)
Reklam från diverse företag bl.a. TryggHansa.
Kom efter ca 10 dagar.

Go boken
Lite allt möjligt, en pekbok, en liten skallra, en uppblåsbar gubbeboll m.m. Allt syns på bilden! Såg på hemsidan att nu fanns det två paket att välja på, klicka på 0+ knappen så dyker de upp.
Kom också efter ca 10 dagar.

MAM
Via facebook beställt en gratis MAM-napp, bara kolla in deras grupp och gilla den och sedan fylla i ett formulär. Såklart var det en groda på nappen!
Kom efter ca 10 dagar.

Allt för föräldrar
En tidning med gravidrelaterade artiklar.
Rabattkupong på Kappahl på 25% på valfrittplagg och kupong för att hämta ut en gratis babybody.
Kupong för gratis havandeskapsolja och handkräm hos Hälsokraft.
20% rabatt på ett köp i allt för föräldrars webshop.
Reklam från Trygghansa.
Kom efter ca 30 dagar.

Babyboxen hos Barnenshus
Blöjhink med en påsrefill, två blöjor, två amningsinlägg, en burk Vanish, rabattkuponger som redan gått ut bl.a. rabatt på Pampers och massa REKLAM.
Först får man fylla i och skriva ut en kvittering på hemsidan, sedan tar man med utskriften till butik och hämtar ut sitt paket.

Nu söker jag vidare efter mer gratis är gott! Har också börjat titta på bloggtävlingar då jag vid min första tävling vann ett par babyguldskor. Sedan har ni väl inte missat att jag vann igår också, en napphållare från MAM.


Kommentarer
Postat av: Fältsbacka

Åh gud vad roligt med GRATIS!! Lova att ha kvar din blogg några år så jag kan gå in och kika tillbaka så man vet var du hittat alla grejer ;)

2011-02-17 @ 20:50:59
Postat av: Lisa

Kolla in Libero.se också! Dom har nåt gratispaket som man kan regga sig för. Har inte fått mitt än, men som sagt, gratis är gott, även om det inte är värsta lyxgrejerna ;)

2011-02-18 @ 11:33:33
Postat av: Surret svarar

Gratis är alltid gott! Är det någon som vet hur det fungerar med Libero så hör gärna av er! Jag hittar bara startväskan de delar ut på VISSA förlossningsavdelningar. Jag är registrerad på Libero och pampers hemsida, borde dyka upp varuprover och erbjudanden då och då tycker jag...

2011-02-18 @ 14:54:21
Postat av: Snadris

Hmmmm jag anmälde mig till Vi föräldrar för ca en månad sedan, men har inte fått eller hört något.



Här kommer ett tips till,
http://babytobe.se/

2011-02-18 @ 23:57:56
Postat av: Surret svarar

Snadris: Om det är "Allt för föräldrar" du menar så dröjde det som sagt en evighet innan jag fick något från dem, men det kom! Annars måste de väl ha en kundtjänst man kan kontakta och fråga?



Superbratips! Registrerade mig direkt och har fått en kod nu för hämtning, nu ska jag bara hitta ett Apotek från Apoteksgruppen. Verkar inte bättre än att det närmaste ligger ca 12 mil bort.

2011-02-19 @ 06:57:52
Postat av: Em

vilka roliga gratisprylar!! massvis ju.. jaa fasen, Gratis grejjer är väl aldrig fel.. behövs ju!

2011-02-20 @ 12:17:00
Postat av: Em

jäkla bra, sysselsätter dej du när du är hemma och "väntar"! gillart!

2011-02-20 @ 12:18:05
Postat av: Tessan

super bra tips va några va två av dessa jag inte hittat tack :D

2011-09-03 @ 20:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: