Finfrämmande

Nyss klev Carron, Fältsbacka, Lenin, Ida och Ellie ut ifrån min lägenhet. Direkt blev det tyst och tomt i lägenheten igen. Kan inte bestämma mig för om de är skönt eller för tyst. Vi hann iaf med att äta lite en hel del smörretårta och prata lite, sedan klarade vi också av en blöja, en kräk och lite grin!

Tycker vi kan dra ihop ett tjejgäng och köra en helkväll! Då menar jag inte något med utgång på krogen, för det lockar inte just nu! Hemmakväll med nå gött å äta och massa snicksnack.

Är nog bra trött iaf och ska nog krypa ner med K i sängen och njuta av att det fortfarande bara är vi två! Hur sjutton orkar man med allt vad barn heter på heltid? Hur ska jag fixa de!


Kommentarer
Postat av: Lenin

De där kommer du klara galant! Kommer säkert kännas apröv första tiden... Men sen så!

Tjejkväll är ja mä på!



Nu ska jag sova så ja örsker busa imorn! :0). Va 2 st som somna i vagnen vid Haralds by the way... Helt sluta!

2011-02-02 @ 23:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: