En vanlig torsdag

Idag började dagen sent! Vaknade 10:30! Åkte på ICA och köpte vaniljmunkar och drog sedan till mormor och morfar! Där visade jag upp barnklädesfynden och fikade. Fick godkänt och inkasserade lite pengar!

Kring klockan två åkte jag och hämtade en nydushad K och for emot Bollnäs. Operation finna ett billigt elverk stod på listan, gick inte så bra. Första elverket vi fick tag i kostade 10 300kr på Granngården och de billigaste som fanns var hos Wiklunds El och Mek för kring 3000kr. Rusta, Beijer, Karlssons och DollarStores hade inga! Så det blev att låna elverk tillslut! Jag skiter väl nästan i vilket, det är grabbarnagrus som ska angla på lördag och tydligen nappar det bättre med högmusik och alkohol. Jag har letat fram en jacka a la skitstor utifall jag blir sugen ut på isen, men känns inte som att angling utan varm Oboy och Minttu är värt att delta i!

När vi kom hem från Bollnäs blev det mat och sen ner i tvättstugan. Då åkte alla barnkläder in i tvättmaskinen så inte blev det något foto på dom idag! Ni får väl använda er fantasi eller vänta och se dom live på modell om några månader!

Just nu sitter jag och känner mig uppgiven och irriterad, inte för min egen del, men för två andra. Jag är övertygad om att allt löser sig med tiden till det bättre, men förstår det känns snopet och surt nu! Det finns verkligen folk till allt!

Lite xbox på det här så är denna dag slut!  


Kommentarer
Postat av: maria

Du kan väl fota efter tvätten?

Oj, vad har hänt?

2011-02-17 @ 23:29:44
Postat av: Surret svarar

Äsch nu vill jag bara in med allt i skåpen och få bort det, tvätt överallt!

2011-02-18 @ 05:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: