En liten grilltur

Idag tog vi bilen och åkte på grillturné, eller jakt efter grill rättare sagt! Allt är insnöat! Vi hann iaf med en tur till Röstabo och en tur upp på Nabban med utsiktstittande! Eric kom förbi med skotern och såg till så vi överlevde färden upp och ner för backen utan att köra ihjäl oss! Den grill vi hittade var såklart upptagen, så istället för utomhusmys så blev det hem och äta tacos. Inte mig emot då korv inte är min favorit! Ikväll blir det melodifestivaltittande i Gäddvik!

Idag åker nog sovrumsdörren upp ifrån källaren! Nu har Sofies tålamod med snarkande tagit slut! Ok när det är kväll och natt, men att gå och lägga sig mitt på dagen och grissnarka! Nää det gör inte mitt humör på topp!


Ha en trevlig lördagkväll gott folk!


Kommentarer
Postat av: Jossie - Gravid i v. 39

Hoppas ni hittar något fint och bra nere på Gekås då ;)

2011-02-12 @ 16:19:48
Postat av: Em

uuh, tråkigt att det inte blev nån grilltur då.. men kommer fler times.. gaah, jag kan oxå känna det där, att jag vill ut hitta på nått i friska luften väg å grilla tillmans.. som eric å vi brukade göra mkt.. i mars då jäklar ;)

2011-02-20 @ 12:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: