Dödsågren

Har inte motivation alls till att blogga nu! Allt som händer är sånt jag inte vill/kan skriva om! Både positiva och negativa saker!

Har haft dödsågren för vissa grejer, men nu känns det lite bättre! Har tagit tjuren vid hornen så kanske är därför! Varför kommer alltid alla tankar och "tänk om" på nätterna och på dagtid känns det lugnt? Imorn får jag iaf veta lite hur det ligger till!  

Idag har jag varit hyfsat effektiv och klarat av två paniktelefonsamtal, ordnat med ny bilförsäkring och sagt upp den gamla, skickat kassakort, kollat upp mina sommardäck och uppdaterat mig med de nya avsnitten av Stylisterna och Bigbrother. Är bara att konstatera att Sofie och telefoner inte går ihop, handsvett är bara förnamnet på mina nervösa reaktioner!

Nu väntar jag bara på att K ska komma hem från gymet så jag kan tvinga in han i duschen med mig, sen blir det hemmagjorda hamburgare och xbox resten av kvällen tror jag!


Kommentarer
Postat av: Lena

va händer!?

2011-02-28 @ 15:37:02
Postat av: Em

mjahopp, saker å ting som händer.. hoppas det inte är nått jätte jätte allvarligt, men lät ju faktiskt inge bra :/ jaa, duscha tillsammans är bäst dä, &spar man både vatten & tid

2011-02-28 @ 18:48:57
Postat av: Erika

Den där dödsångesten känner jag igen och det är precis som du säger, kolugnt på dagen men på kvällen dyker den upp och man kan inte tänka rationellt

2011-02-28 @ 19:57:09
Postat av: alftabo

Hur fan får ni plats att duscha tillsammans? Haru svarat på skyddat än? Inte jag, dom ringer och ringer... :) Rensa uthus img? =)

2011-03-01 @ 09:19:25
Postat av: Surret svarar!

Duscha tillsammans är the shitt, bara dra in magen och klämma sig in! Fast så jäkla länge till funkar det inte! =)



Å såklart jag inte svarat, men de har inte ringt sen i söndags! Imorn ska vi till Gävle och titta på BB, men rensa på torsdag kanske?

2011-03-01 @ 09:41:19
Postat av: Lena

är säkert mode la som ringer skyddat...dom kommer ringa tills ni svarar ;0)

2011-03-01 @ 10:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: