Damdadidam

Vad sjutton gör jag vaken!? Vaknade strax före kl 3 och efter det var det omöjligt att somna om! Har aldrig blivit så lycklig som jag blev när K's alarm drog igång strax efter fyra, men inte ville han umgås eller! Han skulle fixa frulle och åka och jobba sa han. Så då bäddade jag ner mig igen och körde en Pippi med fötterna på kudden! Så när K kom och skulle säga hej då, kunde jag kasta mig upp och skrämma skiten ur han när han lutade sig över mina fötter på kudden i tron om att min söta lilla skalle vilade där! Haha! Var inte vått i brallan läskigt, men fortfarande jäkligt kul! Efter den prestationen var det omöjligt att somna om, så nu har det ätits frulle med kanal 5! Frågan är: vad göra nu!?


Kommentarer
Postat av: alftabo

Hahaha! Det blir tupplura för dig idag då!? Ledi ja, tandis klockan 13:15... Får se om hyresvärdarna kommer innan dess och rensar ur rummet! Jiha!

2011-02-04 @ 08:48:34
Postat av: Trött Lenin

Kom å ta mina ungar så jag får sova mer!!! Somna sent igår och vakna tidigt... Iaf den lilla... Har fan aldrig hänt förr! Vaken sen 7... Det är tidigt för mej....Tilläggas att Ida sover än....

2011-02-04 @ 08:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: