Besöksrekord

Var in massa folk igår på bloggen, men bara tre stycken som gissade i kommentarerna. Trist för mig, men kul att se att det är fler än jag som snokar runt! Jag kommer säkert tjata mer om gårdagens Gissainlägg, för de är väl roligt att se vad folk tror! Jag tycker då det är kul! Så vill ni inte skriva era riktiga namn kan ni väl kalla er för Bert eller Berit och gissa?

Nu ska jag kasta i mig frukost sen ska jag ut på sjön! Ska kolla hur isarna är i Röstabo, och det kanske blir min enda tur ut på isen iår. För jag antar att det blir första långfredagen på länge som jag inte kommer ut och anglar. Lika bra det kanske, för halva upplevelsen av angling för mig är varm Oboy och Minttu.


Kommentarer
Postat av: maria

Du länkade på Fejjan igår, då brukar besökarna öka.. ;) Jag måste få tänka lite på det där med gissningarna, har ingen aning just nu faktiskt. I år är långfredagen sent i april, så det är nog inte många som kan angla då faktiskt..

2011-02-08 @ 11:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: