Barnmorskebesök

Inget speciellt idag heller! Upp två pinnar på vågen (på fem veckor, totalt 10kg nu), SFmått är nu 36 (plus tre på två veckor), annars är det bara same same hjärtljud kring 150, blodtryck och blodsocker är bra och huvudet är fortfarande ruckbart.

Var en barnmorskestuderande med på besöket, så blev dubbelt klämmande och mätande, inget som stör mig alls! Hon var duktig och trevlig. Klart de ska få vara med och lära sig, men vid förlossningen då jäklar är det inga studerande som kommer i närheten! Så känns det iaf nu, inga jäkla praktikanter ska öva på mig då!

Det närmar sig nu, nästa gång vi ska till BM är 7 mars, det är om två veckor, då är det EN MÅNAD kvar till BF. Käre lille värld!


Kommentarer
Postat av: Lenin

jag tycker det känns helt sjukt att det snart är dags! ju nyss du berätta liksom! och då va det en evighet kvar till våren!

2011-02-21 @ 12:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: