För jag har bara regn hos mig..

Idag tänkte jag släpa med mig Eddie på en promenad, men regn och storm gör att jag istället sitter här. Eddie somnade nyss i sängen med sin bakispappa (som ännu inte kommit upp ur sängen).

Den här veckan har gått jättefort! Bakispappan jobbade eftermiddag denna vecka så mycket tid för mig och Eddie att fördriva själva!

I måndags blev det ju glasögonprovning.
Tisdagen började med ett besök på BVC (kluten vägde 8,1kg) och sen for Eddie och jag mot Gävle med Carro.
Onsdag så blev det Olanders påhälsning med Carron och sen lite Uthushäng.
På torsdagen hängde vi hos min mamma och pappa. 
I fredags var det dags för en Bollnästur igen, tvättstugan fick ett besök och på kvällen var det kräftfiske. Jag hoppade kräftfisket iår så grabarna fick leka själva. Var toppenväder hela kvällen så jag och Eddie var ute och mös istället.
Igår var det veteranmarknad i Söräng och sedan så blev det TPspelkväll i Gundbo.

Ja som sagt, vi håller igång och tar vara på varje dag!

Idag har vi (såklart inte jag som vågat) bokat bord på Spicy. 2 år tillsammans ska firas på denna übermysigarestaurang med romantiskmat! Gött är det iaf!

Nu ska jag leta min kamerasladd, tips om var den gömmer sig mottages gärna!



Kommentarer
Postat av: Fältsbacka

Åh vad gött med spicy då! När är er 2-årsdag då? =)



Om du inte hittar sladden kanske det funkar att stoppa in minneskortet direkt i datorn? =)

2011-08-28 @ 19:49:00
Postat av: Fältsbacka

Äre du som kommenterat min blogg? =) Antar det iaf.

Jag har satt köpförbud för mig själv på bebiskläder nu ett tag framöver ;) Däremot måste jag verkligen få tag på ett till par jeans och några tjockare leggings. Kan verkligen inte ha nå andra kläder nu än de tunna leggingsena jag köpte på hm, men det blir ju för kallt snart... =/ Kunde inte ens ha Samuels stora jaktbyxor, då är det illa =S

Jag kanske kan testa köpa någon större storlek på vanliga leggings om jag inte hittar nå mamma... Dom jag har hemma gör ont för dom klämmer så mkt.

2011-08-29 @ 13:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: