På edra platser...

Visste jag att det skulle bli sån här uppståndelse och massa tjat så hade ja såklart inte ens frågat! Såklart jag ska börja blogga igen efter den uppmärksamhet och respons jag fick på inlägget igår!

Frågan är bara vad sjutton jag ska skriva om?

Ska jag berätta om min dag med barnvagnspromenad i kylan, min snabbtur till Edsbyn med mamma för att kolla rean på Linneas och Skoaffärn, eller ska jag berätta att jag på vägen hem var in på Hemköp och köpte juice, leverpastej och en chokladbit att lyxa till med! Nä känns inte så kul att berätta...

Eller ska jag skriva om Eddies dag som började med att han jagade upp farsan sin före kl 8, sen lassa han ur sig jordens skitlass, somnade om med morsan till typ kl 12 .... Nä de lät inte så kul!

Försöker uppdatera er om vad som hänt sen sist då!

Kan berätta att jag blitt lite äldre sen sist, 28 år nu!

Jag har fortfarande inte fått i mig någon mängd alkohol som är värd att nämna.

Jag jobbar på att alkoholpremiären ska ske 20 augusti på surströmmingsskivan. Kanske blir det någon liten redan på söndag för att våga rulla genom byn på Karnevalstågets bästa ekipage!

Eddie har hunnit "fylla" 4 månader. Han är oftast en gladskit nu, och igår vände han sig från mage till rygg för första gången (och enda hittills). Från rygg till mage rullas det mest hela tiden!

Eddie har också sedan någon vecka fått smaka på lite gröt om dagarna, eller smakat och smakat  - känns som om det mesta hamnar överallt utom i munnen.

Imorn ska jag försöka göra en kraftanstängning och koka lite potatis och bjuda Eddie på, har bara färskpotatis hemma och har hört nått om att man inte ska använda det?
Bilen ska tvättas och städas.
Vi ska tvätta kläder.
Systemet ska besökas.
Förhoppningsvis ska K hämta sin bil som varit på lagning i Bollnäs, den ska isf besiktigas också, och om vi kommer till Bollnäs ska jag införskaffa en present till Eddie inför söndag.


Jahaja. Då var vi igång! Bjuder på två bilder på en sliten morsa och en Eddie!


Kommentarer
Postat av: Lenun

Men goaste ungen i byn eller! Gofisen! Kul du börjat blogga så man hänger mä dänne hemma ;0)

2011-08-12 @ 00:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: