Omstart igen!

Målet är att hålla ut under hela 2011 med bloggandet!
Med mitt minne behöver jag någonstans att samla mina upplevelser och tankar, så tänkte att jag kan väl lika gärna dela med mig.

Vill ni inte veta - läs inte
Förstår ni inte ironi eller saknar humor - läs inte
Ska ni påpeka stavfel, min usla grammatik eller annat sånt krafs - läs inte

Är ni bara nyfikna och vill snoka - välkomna, men skriv gärna vem ni är så jag kan snoka tillbaka!
Är ni på riktigt intresserade - äsch nån sån tok finns väl inte!


Taaa daaaa!

The blogg 2011 med årets surr är härmed officiellt öppnad!


Kommentarer
Postat av: maria

Kommenterar jag slutar du väl blogga.Kul ändå att du fick till ett inlägg innan du slutade ;)

2011-01-01 @ 22:56:13
Postat av: Lena

Jihoooo!!! Detta ska bli kul! :0) jag kommer va stamläsare... Va så säker! 

2011-01-02 @ 02:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: