Konstant underhållning sökes

Känner att min fantasi börjar försvinna, mina projekt är färdiga, telefonsamtalen ordnade, papper inskickade, möten inbokade, så vad göra då? Vänta stillsamt? Nej fysjutton!
Hjälp mig fylla mina veckor med nått skoj!

Denna vecka är hyfsat inbokad med grejer!

Idag blir det en Bollnästripp med mamma.
Imorn är det TOMT i kalendern, kanske borde ta tag i mina fotoalbum då om inget annat spännande dyker upp?!
Torsdag är möte för faderskapsbekräftelse inbokat och så ska jag klippa mig.
Fredag åker jag och K till Gävle för att först besöka sjukan och sen shoppa.
Lördag är det barnloppis i Enviken på förmiddagen så kanske blir en Kupolen/Lager tur då, sen på kvällen ska vi på förfest i Bollnäs och titta på när gänget laddar för Hoffmaestro.
Söndagen är vigd till tvätt och kanske lite skurning av kök och badkar!

Nästa vecka är måndag till onsdag lediga!
På torsdag är det barnmorskebesök.
Söderhamnstur med lagning av bilen och hämtning av barnvagn på fredag.
Det bästa sparas till sist, på lördagen är det Gäddknäcket! K tror fortfarande att ungen kommer den 26 mars, så får väl se om hans teori stämmer och vi missar Gäddknäcket!

Veckan efter ska ny handlingsplan göras på arbetsförmedlingen och K fyller år, sen är det TOMT i kalendern! Vila mig iform! Pyttsan heller! Så länge det finns roliga saker att göra och jag har ork så lever jag vidare! Sen får vi väl se hur kaxig jag är om två veckor!


Kommentarer
Postat av: Lenin

jag gör fasen aldrig nå på dagarna känns det som, ändå är det inbokat nån liten grej nästan varje dagnu..men kom å hälsa på määääj!!! imören??? jajajaj :0) ska bar in på friskis mot kvällen :0)

2011-03-15 @ 10:44:29
Postat av: alftabo

Img fm kan du få komma och sopa lite uthus med mig? Börjar bli dax att dra ut lite grejjer snart :)

2011-03-15 @ 13:35:29
Postat av: alftabo

Glömde skriva auktion på tors 16:30, om du har barnmorskat klart då!? :)

2011-03-15 @ 13:36:23
Postat av: Fältsbacka

Jag är också ledig resten av veckan (om jag inte blir inringd) så jag kan gärna hitt på nå å! =)

2011-03-15 @ 14:41:20
Postat av: Surret svarar!

Inget Enviken imorn!



Uthus kan jag sopa imorn! Tid? Verkar inte bli målningsvarmt förens nästa vecka! =/



Auktion nästa torsdag(24e) bokat!



Fältsbacka du får väl boka in dig å leka då, kanske följa med och sopa Uthus imorn =)

2011-03-15 @ 17:48:16
Postat av: alftabo

Inge uthus img, blev inringd och läre jobba... Har lite panik över din skylt Maria, hoppas jag hinner... =/

2011-03-15 @ 21:23:41
Postat av: Fältsbacka

Jag blev också inringd till imorrn... Hmmm =S Hoppas du hinner med skylten!! Annars får vi helt enkelt säga att dom ska få något sen...



Soffan: Jag leker gärna om jag blir ledig =) Hör av mig isf! =)

2011-03-15 @ 22:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: