Trettondagsafton

Blev ingen mattvätt, var bokat idag, men nu vet vi vad vi ska göra på lördag! Ännu vuxnare! Grovtvätt en lördag!

Kollade på film ikväll, The Experiment. Typisk Sofiefilm hela vägen till slutet, då allt bara slutade tvärt känns de som. För det ska vara komedier, barnfilm eller nå sjuktjäkelskap för jag ska gilla de!

Nu ska jag lägga mig och fundera på en Ullaredtripp nästa vecka, var ju där för 1½månad sedan, men nu vill Carron lura iväg mig. Vill egentligen vänta någon vecka till, så det hinner komma lite mer vår och sommarsaker i sortimentet, men fasen Ullis lockar alltid!

Imorn kommer fortsättningen, september månad presenteras!


Kommentarer
Postat av: maria

Skit i Ullis, kom till Sthlm i slutet av januari istället! I natt är klockan värre än igår.

2011-01-06 @ 01:51:21
Postat av: Em

ullis blir bara kul! :) du kan ju studsa iväg på en till tur innan littleb kommer? kanske dom hunnit fått in lite vårnytt.. hoppas ni får en mysig shopping tur du å C!

2011-01-17 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: